Marketingul Imobiliar
O agentie imobiliara care nu isi intelege clientii nu poate avea succes si de aceea punctul de pornire pentru proiectul nostru il reprezinta obiectivul de a satisface in mod corespuzator anumite nevoi si cerinte ale clientilor. Trebuie ca nevoile si cerintele lor sa stea la baza politicii agentiei noastre si este foarte importanta cunoasterea motivelor care stau la baza achizitionarii diferitelor servicii imobiliare.
Clientii nu vor cumpara decat daca doresc cu adevarat serviciile pe care agentia imobiliara le pune la dispozitie. Serviciile imobiliare se modifica continuu, deci va trebui sa aflam intotdeauna ce doresc potentialii clianti.
Practica zilnica demonstreaza, tuturor celor interesati, ca procesul de vanzare este influentat de o multitudine de factori. Indiferent de tehnicile de vanzare sau metodele de prezentare, diferite persoane au motive diverse de cumparare, motive ce se modifica continuu si sunt influentate de posibilitatile persoanelor (date de veniturile acestora si conjunctura in care se afla), de atitudini si necesitati (determinate de convingeri, personalitate, obiceiuri) sau alti factori obiectivi si subiectivi.
Pregatirea de specialitate, interesul si experienta in domeniul vanzarilor imobiliare pot fi determinante in activitatea celor implicati in convingerea clientilor de a opta pentru serviciile firmei pe care o reprezinta, in cazul agentilor imobiliari fiind chiar definitorii in obtinerea unor rezultate apreciabile.
Este vital ca imaginea agentiei imobiliare sa fie cat mai atractiva pentru a convinge clientii vizati ca aceasta este agentia care le va satisface asteptarile.
Concurenta intre agentii economici constituie o componenta a comertului liber, ea incurajeaza initiativa particulara, fixarea pretului, imbunatatirea modului de prezentare a serviciului spre vanzare sau imbunatatirea calitatii lui. Legea impune agentilor economici un mod de comportare corect fata de orice alt intreprinzator.
< Anterior |
---|